عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



با سلام وخسته نباشید خدمت بازدیدکنندگان گرامی عزیز وارجمند: 

.:: آپدیت کامل تا تاریخ 15 ژانویه 2013 – ویرایش 32 و 64 بیتی ::.

همانطور که می دانید ماکروسافت یکی از بزرگترین شرکت های ساخت سیستم عامل در جهان می باشد که اکثر افراد در سراسر دنیا از سیستم عامل های این شرکت یعنی ویندوز استفاده می کنند. البته در کنار مایکروسافت شرکت های دیگری نیز هستند مانند اپل که سیستم عامل این شرکت یعنی مکینتاش بعد از ویندوز دومین سیستم عامل محبوب در جهان به شمار می رود. اینبار تیم ایرانیان دانلود با جدید ترین ویندوز مایکروسافت در خدمت شماست. ویندوز Seven یکی از محبوب ترین ویندوز های مایکروسافت به شمار میرود و می توان گفت با آمدن آن تحولی عظیم در سیستم عامل ویندوز بوجود آمد زیرا این ویندوز علاوه بر زیبایی فوق العاده از امکانات بیشتری نسبت به دیگر محصول پر طرفدار مایکروسافت یعنی ویندوز ایکس پی برخوردار است و همین امر سبب شد تا اکثر کاربران ویندوز ایکس پی به سمت ویندوز 7 کشیده شوند و دیگر ویندوز XP را کنار بگذارند. وبندوز سون بر خلاف ویندوز ویستا که یادآور یک تجربه ی تلخ برای مایکروسافت است، دارای ویژگی های بسیار زیادی است به طوری که برخی آنرا شاهکار مایکروسافت می دانند. کاهش زمان روشن و خاموش شدن سیستم, محیط گرافیکی فوق العاده زیبا, سازگاری کامل با درایورها, دارا بودن یک هسته ی جدید و بسیار پیشرفته و … تنها بخش کوچکی از هزاران ویژگی این ویندوز می باشد. همیشه یکی از دغه دغه های کاربران پس از نصب ویندوز، آپدیت آن است زیرا باید فایل های حجیم آپدیت ویندوز خود را از اینترنت دانلود کنند. ویندوزی را که برایتان آماده کرده ایم نسخه Ultimate ویندوز سون بوده و دارای سرویس پک 1 می باشد همچنین دارای فایل های آپدیت تا تاریخ 15 ژانویه 2013 نیز می باشد که دیگر نیازی نیست شما فایل های آپدیت قبل از تاریخ 15 ژانویه 2013 را دریافت کنید و فقط فایل های آپدیت جدید را که بعد از این تاریخ توسط مایکروسافت منتشر می شوند را دریافت خواهید کرد. علاوه بر این ورژن تمام نرم افزارهای پیش فرض نصب شده در آن ارتقا یافته که از جمله می توان به Internet Explorer 9 و Windows Media Player 12 اشاره کرد. در حال حاضر دو نسخه از ویندوز سون یعنی Ultimate و Enterprise نسبت به سایر نسخه های این ویندوز از محبوبیت بیشتری برخوردارند و دلیل آن هم دارا بودن تمام امکانات نسخه های دیگر ویندوز سون می باشد که همه در این نسخه ها وجود دارد. نسخه Ultimate بیشتر مورد توجه کاربران خانگی می باشد و نسخه Enterprise در ادارات و شرکت ها استفاده می شود. تفاوت این دو نسخه تنها در طریقه فعال سازی آنها می باشد در واقع شما برای اکتیو نمودن نسخه Ultimate باید از فعال ساز های مختلفی که بدین منظور ساخته شده اند استفاده کنید اما نسخه Enterprise تنها با یک سریال اکتیو می شود از همین رو برای یک شرکت مناسب تر است. این ویندوز را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت تخصصی موبایل دریافت نمایید.


 

 

 



:: موضوعات مرتبط: برنامه کامپیوتری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود ویندوز سون Win 7 Ultimate SP1 Integrated January 2013 x86 x64 ,
:: بازدید از این مطلب : 1431
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : حسین طاهری
ت : 1 / 11

معرفی نرم افزار 2013 Autodesk Maya:

نسخه 32 بيتي، مخصوص ويندوزهاي 32 بيتي و نسخه 64 بيتي، مخصوص ويندوزهاي 64 بيتي :

مایا یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزار انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیوهای فیلم سازی، انیمیشن و همین طور صنعت بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌شود. البته نقطه قوت مایا در ابزارهای مدل سازی آن است و در شرکت های بزرگ نیز بیشتر از این خصیصه اش استفاده می کنند. از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار، انعطاف پذیری و قابلیت‌های شخصی سازی (customization) آن است که به کاربران حرفه‌ای اجازه می‌دهد به سادگی محیط آن را به دلخواه خود تغییر دهند.



:: موضوعات مرتبط: برنامه کامپیوتری , معرقی برنامه بدون لینک دانلود , ,
:: برچسب‌ها: معرفی نرم افزار 2013 Autodesk Maya معرفی نرم افزار 2013 Autodesk Maya معرفی نرم افزار 2013 Autodesk Maya ,
:: بازدید از این مطلب : 1219
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : حسین طاهری
ت : 28 / 10

توضیحات برنامه:

به کمک نرم افزار QuickMark می توانید تمام متن ها و شماره ها آدرس های ایترنتی و…. به صورت کد های QR ایجاد کنید. با این نرم افزار به می توانید اس ام اس های موجود در صفحات سایت ها را به کد QR تبدیل کنید و با یک اسکن فوری آن را برای دوستانتان ارسال کرده و دردسر نوشتن اس ام اس های طولانی را نداشته باشید. این نرم افزار را می توانید از وبسایت تخصصی موبایل به صورت رایگان دریافت نمایید.
قابلیت های نرم افزار:
کد QR شماره
کد QR آدرس اینترنتی
کد QR ارسال SMS با متن و به شماره خاص
کد QR ارسال ایمیل با متن و عنوان و گیرنده خواص
کد QR به صورت کارت ویزیت شامل نام و تلفن و ایمیل
کد QR فضای متنی (هر چه دل تنگت می خواهد بنویس)
و همچنین می توانید کد های QR را به کمک وبکم و یا از صفحه مانیتور بازخوانی کنید. 


لطفا برای توضبحات کامل به ادمه مطلب بروید ممنون 



:: موضوعات مرتبط: موبایل , برنامه mob , جاوا , سیمبیان3 , سیمبیان5 , برنامه کامپیوتری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار QuickMark ساخت و دیکدر کردن کدهای QR(پشتیبانی از تمامی گوشی ها) ,
:: بازدید از این مطلب : 2068
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : حسین طاهری
ت : 1 / 10

همان طور که اطلاع داريد فايل هايي با پسوند jar. يا به صورت عام جاوا مخصوص موبايل بوده و اين گونه فايل ها به صورت معمولي بر روي کامپيوتر قابل اجرا نيستند.

اما به وسيله اين نرم افزار فوق العاده که هم اکنون در موبایلها 2 معرفي خواهيم کرد ، مي توانيد کليه بازي هاي جاوا ، کتاب هاي الکترونيکي جاوا و حتي برخي نرم افزار هاي جاوا را در محيط کامپيوتر شخصي خود اجرا کنيد.حتی میتونید نیم باز گوشی رو در کامپیوتر اجرا کرده و به روم بروید.


برخي ويژگي هاي نرم افزار :
- امكان تغيير محيط بازي براي گوشي هاي مختلف
- اجراي بازي هاي سه بعدي
- امكان گرفتن عكس از بازي
- ضبط فيلم
- تنظيم نرم افزار براي اجراي بازي در سايز دلخواه
- اجراي بازي ها با هر سايزي ( از 128x128 تا 352x416 )
- قابل اجرا بر روي تمام ويندوز ها

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: برنامه کامپیوتری , ,
:: برچسب‌ها: اجراي فايل هاي جاوا در کامپيوتر با نرم افزار جديد KEmulator Lite v0 , 9 , 7 و اجراي فايل هاي جاوا در کامپيوتر با نرم افزار جديد KEmulator Lite v0 , 9 , 7 ,
:: بازدید از این مطلب : 522
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : حسین طاهری
ت : 20 / 1

محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

 



:: موضوعات مرتبط: برنامه کامپیوتری , ,
:: برچسب‌ها: نگارش جدید و نهایی مرورگر فایرفاکس Mozilla Firefox 11 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 494
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : حسین طاهری
ت : 24 / 12

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایت تخصصی موبایل  و آدرس mobileha2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com